2016. június 26., vasárnap

Pozitív percek #143

Ismét eltelt -vagy mondjam inkább, hogy elrepült?- egy hét, ami nem jelenthet mást, mint a heti pozitív élményeim csokorba gyűjtését. :)
♥ spontán kávémeghívás ♥ levendula virágzás ♥ szépen barnulni ♥ még érett némi eper, amit megkaptam, és el is fogyasztottam a reggelimhez ♥ barátnős este ♥ málnás köles kockát készítettem, recept az előző bejegyzésben ♥ gyümölcs oázis van ♥ érik a málnaaa ♥ pumpa a gimnasztikai labdámhoz, jövő héten kezdődhet a hasizom edzés ♥ szurkolni az eb-n (a magyaroknak és persze az olaszoknak) ♥ barátnőmet is megleptem egy kis sütivel ♥ besegíteni anyának a borsó puttyogatásban ♥ 

Nálatok hogy telt a hét?

1 megjegyzés:

  1. Nálunk érik az áfonya, már sikerült egy jégkrémesvödröt teleszedni. Elmentünk tegnap mászkálni, családdal. Van új munkábajárós biciklim, még szokatlan vele tekerni. Egy nap alatt lerendeztem a háziorvos-okmányiroda ügyintézést, jogosítványt hosszabbítottam és átvettem a személyimet, mert az is lejárt és elkészült.

    VálaszTörlés