2016. június 2., csütörtök

TESZT: Avon Gel Shine körömlakk - Rain Washed*

Az Avon májusi katalógusában debütált a megújult gél hatású körömlakk kollekció, amelyek között hat új árnyalatot is találhatunk. Ezek közül kettőt próbáltam ki, a mai bejegyzésben szereplő Rain Washed árnyalatot, illetve az Emerald City fantázianevű smaragdzöld lakkot.
A Rain Washed egy nagyon szép, halvány lilás-kék lakk, amilyenhez hasonlóm még nem volt a körömlakkgyűjteményemben, és mivel már promó képek alapján beleszerettem, tudtam, hogy kell nekem. A lakkra az Avontól megszokott tulajdonságok jellemzők: egyenesre vágott, közepesen vastag ecset, jó formula, két réteges fedés, csíkozódásmentesség.
A színe számomra közelebbinek tűnik a lilához, mint a kékhez, ezért is neveztem lilás-kéknek a fenti alkalommal. Két rétegben tökéletes fedést érhetünk el, önmagában viselve is kellőképp visszafogott árnyalat, ami miatt én munkába is abszolút tudom ajánlani. Még a konzervatívabb munkahelyeken is belefér szerintem. Lebarnult bőrrel igazán jól mutat! :)
Készítettem egy nagyon egyszerű manikűrt is, ami nekem nagyon tetszik! :) Sajnos mostanában ritkábban alkotok a körmeimre, így minden alkalmat, amikor mégis jut időm és energiám rá, azt tudom értékelni. :)
Abszolút tudom ajánlani mindenkinek ezt a lakkot, mert nemcsak, hogy nagyon szép szín, de igazán különleges is. Néhányszor megmutatja a kékes oldalát is, bár szerintem a lilás árnyalat a domináns.
Kiszerelés: 10 ml,
Ár: 899 Ft-ért juthattok hozzá a júniusi (és majd a júliusi) katalógusból (is), illetve online ide kattintva tudjátok megrendelni.

Próbáltátok már a megújult Avon Gél hatású körömlakkokat?

* A terméket tesztelésre kaptam, ez azonban nem változtat a bejegyzésben olvasható véleményemen.

6 megjegyzés:

  1. De cuki a pandával! Pont illik rá :) Holnapra időzítettem én is ezt a bejegyzést :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :) olyan jó, h még vannak ilyen matricáim. :D

      Törlés
  2. szuper színe van, hamarosan én is kipróbálhatom! VÉGRE! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ugyanígy voltam vele: végre!! :) Nagyon örülök ennek a lakknak, mert már most imádom! :)

      Törlés
  3. Nemrég hasonlítottam össze a lakkjaimat, 3 ilyen halványlila van :) AE Cathy, Moyra Gel look Fabienne és Moyra Silk Nude Tokyo. Állítólag nagyon hasonlít a Cathyhez, jó ez a szín, nem kell gondolkodni azon sem, hogy megy-e az öltözékhez :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. megnéztem azokat a lakkokat, amiket mondtál. én nem látom annyira hasonlónak őket, de igazából egyik sincs meg azok közül, amiket írtál, így csak az avonról tudok nyilatkozni. viszont képek alapján a többi tompább, egyszóval más színnek tűnik. persze ha van hasonló, akkor felesleges lehet a megvétele.
      szerintem egyébként slágerszín lett, sokaknak úgy látom, hogy tetszik a Rain Washed. :)

      Törlés