2016. június 16., csütörtök

TESZT: Avon MagiX 2 az 1-ben sminkalap és korrektor*

Az Avon májusi újdonságai közé tartozik az a sminkalap, amiről ma szó lesz egy teszt formájában. Korábban nem próbáltam még ilyen típusú terméket, de kíváncsi voltam rá, hogy valóban hasznos dolog-e, így ma erre kaphattok választ! :)
A csomagolása pontosan ugyanolyan, mint a négyes szemhéjpúdereké, ugyanaz a fekete kompakt kiszerelés, amelyben egy egészen nagy méretű tükör is található. A termék felvitelét kézzel javasolják, de úgy vettem észre, hogy akkor is szöszök kerülhetnek bele, amikor tiszta kézzel nyúlunk bele. Felvitel után a bőr selymes érzetű lesz, és valóban szebben siklik rajta az alapozó és a korrektor is. A korrektorom korábban kiemelte a szárazabb részeket, míg ezzel az alappal nem emeli ki ezeket a területeket, így azt gondolom, hogy amikor erre lesz szükségem, akkor látom igazán azt, hogy érdemes használnom. Egyébként szép egyenletes felületet biztosít az alapozónak, és egységesebb lesz a bőr, de korrektorként használni nem is próbáltam, ugyanis egy transzparens termékről van szó, amely minden bőrszínhez használható, de véleményem szerint inkább sminkalapként válhat be.
Kiszerelés: 10 gramm,
Ár: 1.799 Ft-ért kapható a jelenlegi katalógusban, vagy online ide kattintva.

Ti próbáltatok már bármilyen sminkalapot, legyen az éppen ez vagy másik termék?

* A terméket tesztelésre kaptam, ez azonban nem változtat a bejegyzésben olvasható véleményemen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése