2016. július 16., szombat

TESZT: Avon Ápoló hajvédő spray UV-szűrővel*

A nyári időszakban elengedhetetlen, hogy minden lehetőséget megragadjunk az UV-sugárzás elleni védelemre. Így, amikor júliusban új termékkel bővült az Avon hajápoló családja, amely amellett, hogy igazi nyári csomagolást, színt kapott, UV-szűrőt is tartalmaz, mindenképpen szerettem volna kipróbálni. Az Avon jóvoltából pedig meg is tehettem, amiről ma be is számolok Nektek. :)
A csomagolása kifejezetten szimpatikus, egyrészt a színválasztás miatt, másrészt azért, mert átlátszó az üveg, így jól látható, hogy mikor fog elfogyni. Az illata kifejezetten kellemes, de nem egy markáns, zavaró illat, visszafogottan érezhető miután alkalmaztuk. A hajmosás utáni, törölközőszáraz hajra javasolt fújni.
Nem hagy ragacsos érzetet a hajon, nem nehezíti el a hajszálakat, szuperül teszi a dolgát. Ami az UV-szűrést illeti, azt nem tudom ellenőrizni, de minden olyan termék, ami UV-szűrővel rendelkezik, hasznos dolog, így csak ajánlani tudom. Hiszen az UV-sugarak elleni védelem egész évben fontos!
Kiszerelés: 100 ml,
Ár: 799 Ft-ért vásárolhatjátok meg a júliusi katalógusból, vagy online ide kattintva.

Ti milyen hajápoló termékeket használtok nyáron, hogy megvédjétek a hajatokat a káros sugaraktól?
 *A terméket tesztelésre kaptam, ez azonban nem változtat a bejegyzésben olvasható véleményemen.

2 megjegyzés:

  1. Én is rendeltem egy ilyet, de igazából nem tudom, mit kéne tapasztalnom, miközben használom... Ugyanúgy megizzad a hajam, nekem hamarabb is zsírosodik, ha napozom, tehát én azt tapasztaltam, hogy kb. semmit nem ér, úgyhogy el is ajándékoztam :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez egyszerűen az UV-sugarak elleni védelmet hivatott biztosítani, és szerintem ennek meg is felel. :) én nem vettem észre, hogy hamarabb zsírosodna a hajam. bizonyára hajtípustól is függ, de nekem bevált.

      Törlés