2016. július 2., szombat

TESZT: Avon Nutra Effects Miracle Glow ultrakönnyű arcolaj*

A június az első igazi nyári hónap, így számomra nagyon fontos, hogy a nagy melegben is megfelelően ápolt maradjon a bőröm. Ezért olyan termékeket használok, amelyek nem nehezítik el a bőrt, ugyanakkor kellőképpen hidratálnak. Az Avon kínálatában júniusban megjelent egy újdonság, ami a Nutra Effects Miracle Glow névre hallgató arcolaj. Erről olvashatjátok ma a véleményem!
Mindössze néhány csepp arcolajat kell az ujjunkra csepegtetni, majd beledörzsölve az arcbőrbe hagyjuk hatni a terméket. Egy teljes hétig teszteltem, mielőtt ezt a bejegyzést megírtam volna, így úgy gondolom, hogy egy átfogó képet kaptam az arcolajról. Valóban kifejezetten könnyű termékről van szó, ami tényleg nem nehezíti el az arcbőrt, hagyja lélegezni azt. Nem mitesszer-képző, kellemes, ugyanakkor visszafogott illatú olaj, ami mindezek mellett hidratálja is a bőrt. Abszolút elégedett vagyok vele, nekem 3 csepp elég szokott lenni a teljes arcomra. A design, csomagolás egyszerű és stílusos, a csepegtető remekül használható. Tényleg nagyon szimpatikus termék, nagy kedvenc lesz számomra az év minden napján. Plusz pont jár az átlátszó üvegért, hiszen így jól követhetjük, hogy mikor fogy el. :) Én bátran merem ajánlani mindenkinek, bár nem tudom zsíros bőrrel rendelkező lányoknak mennyire válhat be, de nekem pozitív élményei vannak a Miracle Glow arcolajjal!
Kiszerelés: 30 ml,
Ár: jelenleg 1.899 Ft-os áron juthattok hozzá a honlapon itt, illetve a Tanácsadónőkön keresztül.

Mit gondoltok erről a termékről? Használtatok már valamelyik márkától arcolajat?

 *A terméket tesztelésre kaptam, ez azonban nem változtat a bejegyzésben olvasható véleményemen.

2 megjegyzés:

  1. Hát ez az, hogy zsíros bőrre nem jó érzés olajat felkenni. Mindenki másnak viszont jó lehet. Bár olvastam sok helyen, hogy mindenféle olajjal tisztítanak arcot zsíros bőrűek, úgyhogy annyira nem lehet ez elvetemült ötlet zsíros bőrre sem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem jó lehet, mert tényleg egy könnyed arcápoló. nekem inkább száraz bőröm van, de nem zsírosít egyébként, tehát működhet zsíros bőrre is. :)

      Törlés