2016. július 30., szombat

TESZT: Biobaza SUN termékek*

Tavaly nyár végén lehetőségem nyílt kipróbálni a Biobaza SUN termékek közül hármat. Sajnos akkor, amikor megkaptam a termékeket már nem volt úgy lehetőségem napozni, és a nyár is a végéhez közeledett, így csak idén nyáron jutottam el a tesztelésig.
Nézzétek meg, hogy nekem milyen véleményem alakult ki a Biobaza SUN termékekről!
A három termék a következő:
1. Szuperbarnító napozó dzsem
Napozáshoz ezt a terméket használtam a meglévő naptejem mellé, ugyanis legnagyobb bánatomra a Biobaza terméke nem tartalmaz fényvédőt, így nem is ajánlott nagyon világos, naphoz nem szokott bőrre és gyerekeknek! Nagyon furcsa, zsírosnak mondható állaga és barna színe van, ezt annak köszönheti, hogy 100%-ban természetes eredetű. Többek között tartalmaz sárgarépa-karotinoidokat, kakaóvajat, körömvirág olajat, illetve olívaolajat is.
Nekem egyébként fényvédővel együtt használva szép barna bőrt kölcsönzött, és tényleg azt tapasztaltam, hogy gyorsabban lebarnultam! :)
Kiszerelés: 250 ml,
Ár: változó, de úgy emlékszem jelenleg a dm-ben 4.199 ft-ért kapható.

2. Barnulásfokozó testápoló lotion
Napozás után ezt a testápolót használva megőrizhetjük az elért barnaságot. Az egyenletes barna bőr megőrzése mellett hidratálja is a bőrt. Igazából nem vettem észre, hogy később kezdene el fakulni a bőrszínem, de szerintem egy barnulásfokozó, barnaság megőrzését szolgáló termék hasznos lehet mindenkinek a nyári napokon.
Kiszerelés: 150 ml,
Ár: 3.699 Ft-ra emlékszem, de nem biztos, hogy ez az adat még helytálló.
3. Napozás utáni testápoló joghurt
Napozás után használható testápoló. Elméletben hűsíti a lebarnult bőrt, gyors megoldást kínál a bőr ápolására. Illatát tekintve kicsit kókuszosnak éreztem, mint a régi naptejeket, napozás utáni krémeket. Nem hűsít annyira, mint más márkák hűsítő napozás utáni termékei, így én nem ezt használom, ha kicsit megpirulok.
Kiszerelés: 150 ml,
Ár: 1.999 Ft, nézzetek be a DM-be a pontos árakért.

A termékeket szívből tudom ajánlani mindenkinek, akinek már naphoz szokott a bőre -különösen a szuperbarnító napozó dzsem tekintetében-, a másik két napozás utáni krémet pedig akkor érdemes beszerezni, ha a napozás után szeretnétek megőrizni a megszerzett színt. Én a barnulásfokozó testápolót ajánlanám inkább, de ez egyéni ízlés kérdése. :) Ami még fontos szerintem ezeknél a termékeknél, hogy érdemes egy éven belül tényleg elhasználni, mert a tubusos termékek könnyen megromlanak (ezt az állagukon fogjátok észrevenni).

Ti már próbáltátok a Biobaza termékeit? Milyen véleménnyel vagytok róluk?

*A termékeket tesztelésre kaptam, ez azonban nem változtat a bejegyzésben olvasható véleményemen.

6 megjegyzés:

  1. Fura, hogy naptej mellett is lebarnultál, a barnaságot fokozó terméket meg nem is értem, de érdekes lehet, hogy működik. Az arcomra használok fényvédőt, ott egyáltalán nem barnulok (de sminkelek), de a lábam lehetne barnább, huhh, pont az a dzsem a legdrágább.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mindig leszoktam barnulni, ugye a naptej arra való, hogy kiszűrje a káros sugarakat. :) a garnier ambre solaire light&silky naptejet használom, ami 20-as, közepes fényvédőt tartalmaz. http://www.garnier.co.uk/sun-protection/beauty/ambre-solaire/light-and-silky/light-and-silky-protection-lotion-spf-20

      Törlés
  2. Nekem is volt lehetőségem tesztelni ezt a hármast, hasonló okok miatt mint amit te is említettél csak idén jutottam el a tesztelésükig. A dzsem valóban túl zsíros volt de ez volt a kisebb gondom vele. Az én orromat borzalmasan bántotta a "szaga" (bocsánat, de az enyémnek tényleg szaga volt) szúnyogírtóra emlékeztető szaga volt, brrrrrr!
    Nem tudom, meg lehet hogy az enyém romlott volna meg?!
    A barnulást fokozó testápoló viszont nagyon tetszett van még egy kevés belőle, imádom használni! Egyrészt az illata kellemes édeskés, másrészt segít megőrizni a nehezen megszerzett barnaságot! Szeretem és talán még újra is vásárolnám.
    A joghurtot még nem próbáltam, de kénytelen leszek mert jövő nyárig nem tartogathatom a a lejárati ideje miatt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szuperbarnító napozó dzsem valóban zsírosabb, mint amire számítottam, de nekem tetszett az illata is! :) Talán nem romlott meg, mert ha nem bontottad fel tavaly, akkor nem lenne szabad megromlania.
      Sajnos nekem a tubusos termékek változtatták meg az állagukat tavalyhoz képest, hiszen azok nem voltak ellátva védőfóliával, így bekerült a levegő. És mivel természetes összetevőkből álló termék, így tartósítók nélkül sajnos megtörténhet, hogy előbb romlik meg, mint ahogy elfogy. :(

      Törlés
  3. A napozás utáni joghurt 1999 Ft a DM-ben, nemrég vettem újra, úgyhogy aktuális az ár :-)

    VálaszTörlés