2016. augusztus 20., szombat

TESZT: Avon Krómhatású folyékony szemhéjtus*

A filces szemhéjtusok nagy kedvenceim, ezért nagyon örültem, amikor megtudtam, hogy az Avonnál színes tusokkal bővül a kínálat. Szerintem igazi nyárias hatást keltenek, némelyik szín még alkalmakkor is jól mutathat. A Bronze árnyalatot választottam tesztelésre, de beszereztem az Electric Blue-t is.
Nagyon könnyed, egyszerű csomagolást kaptak, külön pozitívum, hogy a kupakok a tusok valódi színét mutatják, így ha többet vesztek, akkor is tudjátok majd, melyik-melyik. :) Könnyű velük dolgozni, mert jól pigmentáltak, és gyorsan meg is száradnak. Tartósságát tekintve simán bírják az egész napos igénybevételt, igaz, hogy én 30 fok feletti hőmérsékleten használom a sminkfixálómat is, ha sminkelek.
Jól mutatnak szerintem a világosabb, de szépen lebarnult bőrön is!
Kiszerelés: 1 ml,
Ár: 1.099 ft-os áron juthattok hozzá a hónapban tanácsadónőn keresztül vagy online leadott megrendelés során.

Ti hogy álltok a színes, metál hatású szemhéjtusokkal, ceruzákkal? Szeretitek nyáron sminkelni magatokat?

*A termékek egy részét tesztelésre kaptam, ez azonban nem változtat a bejegyzésben olvasható véleményemen.

2 megjegyzés:

  1. A bronz szín nagyon tetszik, kár, hogy nincs vele smink.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem nem olyan a szemem, hogy sminkeket tudjak fotózni.

      Törlés