2016. szeptember 9., péntek

Nyári szerzemények

Az elmúlt időszakban nem készültem havi szerzeményes bejegyzéssel, aminek egyszerűen az volt az oka, hogy szerettem volna kevesebb dolgot vásárolni, és így akár egy évszak vásárlásait felölelő bejegyzést írni a megszokott havi posztok helyett. Az itt látható termékek közül természetesen vannak tesztelésre érkezett darabok is.
A Balea Ureás lábkréme régóta az egyik kedvencem, így talán nem meglepő, hogy most is szerepel ebben a bejegyzésben. A nyári Yves Rocher kuponfüzetből egyedül a Jardins du Monde tusfürdős kupont használtam fel, és beszereztem a három all-time favourite illatomat, a levendulásat, a makadámdiósat és a kávés tusfürdőt. Ezek sokáig elállnak, és szerintem a 3-at 2 áráért akció ilyenkor kihagyhatatlan. (Főleg, hogy ilyen akció csak nyáron van az Yves Rocher-nál.)
Az Avontól tesztelésre érkezett az Alpha for her parfüm, a Planet Spa Revitalising Harmony termékcsalád arcmaszkja és éjszakai gélkrémje, a Shine Burst ajakrúzsok közül a Rose árnyalatú, a Liquid Chrome szemhéjtusok közül a Bronze árnyalat, a Shine Burst szájfény Berry Splash árnyalata, a Nutra Effects arcolaj, valamint az UV-szűrővel ellátott hajápoló spray. A képről lemaradt a Gel Shine körömlakk, ami a Nudeitude nevet viseli, amit szintén tesztelésre kaptam.
A Rossmannban vásároltam két kézkrémet, már készülve az őszre, az egyik az Eveline Cosmetics argánolajos-vaníliás kézkréme, a másik pedig az éppen használatban lévő Inceto Naturals kókuszos kézkrém.
A Signal White Now Glossy Chic fogkrém nagyon felkeltette az érdeklődésemet, ezért vásároltam belőle egyet.
Az Avonból megrendeltem a megújult Anew Vitale BB krémet, A Liquid Chrome szemhéjtus Electric Blue árnyalatát, a SuperExtend szemhéjtust, egy új hővédő hajápoló spray-t, a kedvenc Care kakaóvajas testápolómat, és beszereztem egy Glow barnítógyöngyöt is, ami a Radiant Glow nevet viseli.
A nyár számomra a napozásról is szól, ezért fontos, hogy ezekben a napokban a bőrömet megfelelőképpen ápoljam, védjem. Ezért vásároltam egy arcra való, valamint egy ajakra való napozó terméket. Mindkettő a dm saját márkás terméke, a SunDance kínálatából került ki. Egy karotinos napozókrémet is vettem, ami Nivea.
A dm-ben vásároltam egy 24 db-os muffinkapszli csomagot is, mert ez mindig fogyó cikk.
Már nagyon vágytam szilikonos fánkformára, hiszen nem egy recepttel találkoztam, amihez nem szükséges bő olajban sütni a fánkot, hanem sütőben is elkészíthető. Egy pink és egy kék színűt is beszereztem.
Néhány ruházati terméket is vettem, most a teljesség igénye nélkül mutatok párat. Az olimpia idején vásároltam ezt a MOB szurkolói pólót, nagyon tetszik! :) Egy új bikinire is elcsábultam, és már fel is lett avatva idén strandon, Tezenisben vettem. A leárazások idején akadt a kezembe ez a nagyon egyszerű, de lenge menta színű top, a C&A-ban, és egy leopárd mintás övet is vásároltam magamnak a Stradivariusban. Természetesen a H&M akcióinak sem tudtam ellenállni, de 3 blúzon és egy csinos, irodai nadrágon kívül mást nem vettem/kaptam.

Hogy tetszett az új, évszak szerinti szerzeményes bejegyzés? Ti miket vásároltatok a leárazásokon?

3 megjegyzés:

  1. Lakkot :) Viccet félretéve ezt leszámítva csak a gyerekeknek vettem ruhákat, én az elfogyott dolgaimat szoktam pótolni mindig, nincsenek nálam újdonságok se ruha, se kozmetikum terén. Próbálom is tudatosan csökkenteni a használt dolgokat, úgy értem, nem kell öt szemcerka, csak 3 vagy kardigánból is elég öt. Lakásfelújításban vagyunk, ezért ez a hozzáállás egyelőre, lehet utána több cuccom lesz. Most inkább kiszórom/elajándékozom a felesleges holmikat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is igyekszem kevesebb újdonságot venni, de néha kell egy kis változatosság (pl. kipróbálni egy új fogkrémet). de nálam is vannak állandóan vásárolt termékek, lábkrém, testápoló, amikor kell lecserélem a barnítógyöngyöket, stb. :)

      Törlés
    2. Fogkrémben megrögzött vagyok, csak Elmexet használok, sampon vagy kézkrém téren hamarabb elcsábulok, aztán vagy visszatérek az eredetihez, vagy nem.

      Törlés