2016. szeptember 7., szerda

TESZT: Augusztusi Avon újdonságok | 2016*

Augusztusban három olyan termék is megjelent az Avon kínálatában, amikről úgy gondoltam, hogy szívesen megosztanám veletek is a véleményem. Így a mai bejegyzésben szó lesz az egyik új Gel Finish körömlakkról, egy Shine Burst szájfényről, és az új Alpha for Her parfümről.

1. Gel Shine körömlakk - Nudeitude:
Amikor megújultak a gél hatású körömlakkok, már akkor felfigyeltem egy nude lakkra, amit akkor még nem hoztak be a piacra. Viszont szerencsére nem kellett sokat várni rá, így már itthon is elérhető a Nudeitude. Alapvetően ugyanazok a tulajdonságok jellemzik, mint a többi Gel Shine lakkot (két rétegben fed, fényes hatású, és körömtől függően tartós is).
Maga a lakk kitűnő választás az olyan helyzetekhez, amikor nem szabad túl kirívó színeket alkalmazni, vagy egyszerűen csak nem vágyunk a feltűnésre. Emiatt bárhol megállja a helyét!
Kiszerelés: 10 ml,
Ár: 899 Ft-ért vásárolhatjátok meg a szeptemberi katalógusból vagy ide kattintva.

2. Shine Burst szájfény - Berry Splash:
A Shine Burst ajakrúzsok után a szájfényekre is kíváncsi voltam, így választottam is egyet a 10 árnyalat közül, amelyek jelenleg kaphatóak. A Berry Splash egy igazi gyümölcsös szín, bár eleinte nem voltam benne biztos, hogy igazán eltaláltam a színt, de ez csak kezdeti bizonytalanság volt.

Látható, hogy van benne jó néhány mikro csillám, amik a szájfény fényét adják. A termékleírás alapján tartalmaz kókuszolajat és mellette egyéb gyümölcs-kivonatok teszik hidratáló hatásúvá. Valóban nem szárítja az ajkakat, de mivel szájfényről beszélünk, így némileg ragacsos hatása van. Szerintem egyébként ez még nem zavaró, tartóssága néhány óra, könnyen újrakenhető bármikor.
Pigmentáltságát tekintve szerintem szuper, sminkben így mutat az ajkaimon! :)
Kiszerelés: 6 ml,
Ár: 899 Ft-os áron vásárolhatjátok meg a hónapban tanácsadónőtől vagy ide kattintva online.

3. Alpha for Her EDP:
Ez az orientális-virágos illatkategóriájú parfüm a málna, a vízililiom, és a pézsma illatjegyeinek kombinációjával bíztat az egyéniségünk megmutatására.

Ezt a markáns, elegáns illatot leginkább őszre, télre tartom ideális választásnak, mivel az illata nem az a könnyed illat, amit nyáron vagy tavasszal szeretek használni. Ez egy erőteljesebb illatkompozíció, amit tudni kell viselni. Tekintélyt teremt, és hosszú távon fenntartja az érdeklődést.
Az üveg kialakítása egyszerű, jól kézre áll, és a színátmenetes külső is igazán nőies. A kupakja nagyon jól záródik, így ha magatokkal viszitek a táskában, nem kell tartani tőle, hogy kifolyik és majd gondot okoz.
Kiszerelés: 50 ml,
Ár: 3.799 Ft-ért tudjátok megrendelni tanácsadónőtől, vagy ide kattintva online.

És egy rövid videóban is összegeztem az első néhány gondolatomat a szájfényről és a parfümről, nézzétek meg és kérlek jelezzétek, ha van bármilyen észrevételetek a videóval kapcsolatban. (Ha szeretnétek még videót, azt is tudassátok!) :)

Hogy tetszett Nektek a mai bejegyzés? Kipróbáltátok az augusztusi újdonságok közül valamelyiket?

*A termékeket tesztelésre kaptam, ez azonban nem változtat a bejegyzésben olvasható véleményemen.

4 megjegyzés:

  1. Vettem én is lakkot, de nekem túl sűrű ez a forma, kb. mint az Essence The Gel és nagyon gyorsan szárad. Nekem a Mint to be van meg, a színe nagyon tetszik, a formát még szoknom kell. Otthon megnézem a videót, kíváncsi vagyok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én régen nem vettem új lakkot, mostanában a díszítések is elmaradnak. :/ nagyon unalmas lett a lakkozási rutinom. van, hogy pucér körmöket viselek napokig.
      kíváncsian várom, hogy tetszik! :)

      Törlés
  2. Kritikát kértél, először is nagyon csinos vagy, a felső is tetszik :) A videó viszont nekem halk volt, talán messze vagy a mikrofontól, kicsit feljebb is lehetne a kamera vagy közelebb, ha megoldható. A háttér szép, a kanapé is, de emiatt távoli a kamera.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! :) tudok róla, de nem tudtam máshogy megoldani a beállítást. majd dolgozok rajta. :)

      Törlés