2016. szeptember 28., szerda

TESZT: Avon Nutra Effects Mély tápláló testápoló*

Az Avon Nutra Effects testápoló család ebben a hónapban debütált, és meg kell mondjam, nagyon vártam, hiszen kíváncsi voltam, hogy az arcápolók nyújtotta szintet hozza-e majd ez a testápoló vonal is. Ha szeretnétek erre választ kapni, akkor olvassatok tovább!
A mély tápláló testápoló mandulaolajjal, omega-3 zsírsavakkal, bőrtápláló vitaminokkal és ásványi anyagokkal ápolja a bőrt. Kellemes, nagyon hangulatos csomagolást kapott, és őszintén szólva az elvárásaim is magasak voltak ezzel a testápolóval szemben. Nagyon szeretem ugyanis a Nutra Effects hidratáló arckrémeit, és a Care kakaóvajas testápolóban sem csalódtam, ami ennél a terméknél alacsonyabb árkategóriát képvisel. 
A mélytápláló testápoló kicsit folyékonyabb, lotion-állagú termék, ami jól hidratál, hosszan tartó illatot hagyva maga után. Nagyon szimpatikus termék, és olyan jól hidratál, hogy úgy érzem a szárazabb részeket is remekül rendbe tette, jobban is, mint az eddigi kedvenc testápolóm, így ezt biztosan újraveszem. Ráadásul parabén-, ftalát-, és színezékmentes, ami hatalmas plusz pontot érdemel! :) A nagyon száraz bőrrel rendelkezők is bátran próbálják ki, mert (aki már régóta olvas, az tudja, hogy) nekem is kifejezetten száraz bőröm van, ami mindennapos ápolást igényel. Nagyon tudom ajánlani mindenkinek ezeket a testápolókat, szuper termékek! :)
Kiszerelés: 250 ml, 400 ml,
Ár: 999 Ft-os, vagy 1.249 Ft-os áron juthattok hozzá szeptemberben, októberben is (online ide vagy ide kattintva).

Próbáltátok már az új Nutra Effects testápolókat?

*A terméket tesztelésre kaptam, ez azonban nem változtat a bejegyzésben olvasható véleményemen.

2 megjegyzés:

  1. Jól hangzik. Ha nem évente használnék el egy testápolót, meg is venném, a lotionokat szeretem én is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nálam folyamatosan van otthon legalább kétféle testápoló. :) igyekszem erre minimalizálni és a bevált darabokat újravásárolni.

      Törlés