2016. október 9., vasárnap

Pozitív percek #158

Újabb októberi hét telt el, ami kifejezetten zsúfolt volt, hiszen most voltak a Glamour-napok is, így persze én is igyekeztem beszerezni bizonyos termékeket kedvezményesen. 
Nézzük, milyen jó élmények értek ezen a héten! :)
♥ Avon rendelés és tesztelős csomag is érkezett ♥ fincsi epres sajttorta anyával ♥ HVG Állásbörzén jártam ♥ kicsit sminkelgetni ♥ megérkezett a Milani Cosmetics rendelés is ♥ anyával vásárolni ♥ kürtőskalács fesztivál ♥ mindent sikerült beszerezni a Glamour-napokon, amit szerettem volna ♥ egy külföldi csoportnak segíteni, amikor már majd megfagytam este a buszra várva ♥ összefutni barátnőmmel ♥ bejegyzések írása a fitnesz blogomra 

Nektek hogy telt a hét?

1 megjegyzés:

  1. Múlt hét? Hm, nagyon gyorsan eltelt, főleg, hogy szombaton sem voltunk otthon, a vasárnap meg szinte teljes egészében házimunkával telt. Ami pozitívum, hogy ezután nem kell szombaton dolgoznom, csak hétköznap.

    VálaszTörlés