2016. október 23., vasárnap

Pozitív percek #160

A mai a hónap utolsó előtti bejegyzése, ebben a témában. Sajnos igazán rossz passzban voltam az utóbbi két hétben, de igyekszem magamhoz térni és mégis meglátni a pozitív dolgokat.
Nézzük, milyen jó élményekben volt részem a héten.
♥ takarítás ezerrel ♥ DIY-projekt kivitelezés ♥ futni menni ♥ végre megérkezett a Glamour-napi Mango rendelésem ♥ Bijó boltos vásárlás ♥ film nézés, meleg teával ♥ tetszik a Háború és béke ♥ anyu megérkezett hozzám ♥ új bejegyzések ♥ hamarosan teszt-bejegyzés a Lirene arckrémekről ♥ 

Nektek hogy telt az elmúlt hét?

1 megjegyzés:

  1. Múlt hét kevés munkával telt, inkább csak ücsörögtem a melóban, lement a szezon. Most ez nem tudom, mennyire pozitív :) Egyedül pénteken volt sok meló, folyamatosan, hamar el is ment a nap. Hétvégén végre egyedül lehettem kétszer is fél napot, persze házimunka volt mindkét nap, de ráérősen, filmet is néztem, lustálkodtam is.

    VálaszTörlés