2016. október 17., hétfő

TESZT: Avon októberi újdonságok* | Videó

A mai bejegyzésben röviden összefoglalnám, hogy az Avon tesztelésre érkezett októberi újdonságairól milyen véleményem alakult ki. A videómban megnézhetitek, hogy mennyire tetszettek ezek a termékek, itt röviden, illetve a körömlakkot bemutatandó fényképpel készültem.

1. Gel Shine körömlakk - Marmalady árnyalatban:
A már megszokott jó minőséget hozzák ezek a lakkok, ebben az esetben kifejezetten tartós lakkról van szó, amely nálam 4 teljes napot bírt ki. A színe abszolút őszi, engem a kellemes bőrszínre (konyak), illetve némileg a karamellszószra emlékeztet. 
Kiszerelés: 10 ml,
Ár: 849 Ft-os áron vásárolhatjátok meg októberben (online ide kattintva).

2. Planet Spa Turkish Hammam tisztító agyagos arcmaszk:
Ez egy gyorsan ható, mély tisztító arcmaszk, ami nagyon kellemes illatú és izgalmas darab. Vékonyan felkenve, 5 perc száradási időt hagyva, rózsaszínné változik a színe, majd ezt langyos vízzel leöblítve, sima, puha, tiszta arcbőrt érhetünk el. Amellett, hogy rendkívül jól tisztít, nem szárítja a bőrt, és az illata olyan luxus hangulatot teremt, hogy élvezet vele dolgozni.
Kiszerelés: 75 ml,
Ár: 949 Ft-ért érhető el az aktuális, októberi katalógusban (online rendeléshez kattintsatok ide).

3. Nutra Effetcs Intenzív regeneráló testápoló:
A Nutra Effects testápolók új taggal bővültek, az új darab egy intenzíven regeneráló testápoló, amely lenmag- és marulaolajat tartalmaz. Nem mindennapos használatra javasolt termék, inkább az erősen kiszáradt, repedezett bőr ápolásában nyújt igazi segítséget és ígér felüdülést a bőrnek. Illatát tekintve ugyanaz az illat jellemzi, mint a mély tápláló társát. Nagyon jól hidratál, a problémás területeken sima, puha bőrt eredményez. Parabén, ftalát- és színezékmentes termék!
Kiszerelés: 250 ml (ezt úgy látom, hogy csak ebben a kiszerelésben lehet megvásárolni),
Ár: 999 Ft az év végéig (online megrendeléshez kattints ide).

A videót is nézzétek meg, és ha tetszettek az eddigi videók, iratkozzatok fel a csatornámra! :)
Mit gondoltok ezekről a termékekről? Próbáltátok valamelyiket Ti is?

*A termékeket tesztelésre kaptam, ez azonban nem változtat a bejegyzésben olvasható véleményemen.

2 megjegyzés:

  1. Az őszi kollekcióból én is rendeltem egy körömlakkot. Ami neked van, aközött meg a Rouged Cider közt vacilláltam, végül az utóbbit rendeltem, és annak is nagyon jó színe van! Olyan téglavörös, de pasztelles. Viszont ennek is nagyon jó, lehet, megrendelem a mostani katalógusból a vérvörös helyett, amit kinéztem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem jó kis szín és díszítve is jól mutat! :) tudom ajánlani, pláne, hogy ez most nálam nagyon tartósnak is bizonyult. :)

      Törlés