2016. november 28., hétfő

Pozitív percek #165

Nagyon régen nem volt már személyes jellegű bejegyzés itt a blogon, és ennek egyszerű okai vannak: nem sok pozitívumot tudok felmutatni az utóbbi időben, így ezekről a negatív időszakokról nem szeretek írni.
A tegnap esedékes pozitív percek bejegyzés is elmaradt, nem éreztem úgy, hogy lett volna elég pozitív élményem a héten, és úgy tűnt, csak ismétlem önmagam. De valamiért azt hiszem, ez is jobb a semminél, így pótolandó, ma elhoztam a bejegyzést.
♥ edzés ♥ mézeskalács ♥ barátnőzés ♥ új szalvéták ♥ illatgyertya-szezon ♥ Avon adventi buli ♥ új videó a Youtube csatornámon 

Nektek hogy telt az elmúlt hét?

1 megjegyzés:

  1. Sajnos én sem vagyok túl pozitív, nagyon várom már az év végét, meg a szabikat :)
    De: tegnap kitakarítottam, megfőztem 3 napra és lesz időm-remélem-emiatt a héten mindenre, szóval nem vagyok elmaradva.

    VálaszTörlés