2016. november 20., vasárnap

Pozitív percek#164

Csak ismételni tudom magam, ha azt írom, már megint elrepült egy hét. Vészesen közeleg a karácsony, nekem már csak 1-2 apróság beszerzése várat magára, de én már nagyon várom azt a pár napot. :)
Lássuk, milyen jó dolgok értek az elmúlt héten!
♥ forró csoki barátnőmmel ♥ mézeskalács sütés - 2. felvonás :D ♥ Háború és béke utolsó könyvébe kezdeni ♥ illatgyertyák ♥ kicsit otthon is voltam a héten ♥ sütőtök ♥ New York-os bögre felavatva ♥ szuper utolsó rész a kedvenc sorozatom új évadjában (szünet után januárban jönnek vissza) ♥ visszatértem a megszokott féloldalas választékhoz (haj) ♥ új Nők Lapja Konyha Desszert különszám, a főszerepben ezúttal a torták 

Nektek hogy telt a hét?

1 megjegyzés:

  1. Ugye, hogy gyorsan mennek a hetek? Ez nem is baj, mert akkor sínen vannak a dolgok, mindig úgy érzem. Karácsony előtt is lesz még hajtás meg program, de még élvezem, hogy van szabadidőm. Nyugis hét volt, szeretem ez ilyet.

    VálaszTörlés