2016. december 27., kedd

TESZT: Bomb Cosmetics Gyömbérszerelem fürdősüti

Ha még emlékeztek, tavaly kezdtem el a Bomb Cosmetics termékeivel ismerkedni. Különösen a cuki, karácsonyi szezonra készített fürdőtermékek keltették fel a figyelmem, így már előző évben is beszámoltam nektek néhány fürdősütiről és fürdőbombáról. Ma a Gyömbérszerelem fürdősütit mutatom be nektek, amit karácsony után hamarosan olcsóbban szerezhettek be, ha résen vagytok!
A tavalyi rendelésemkor ez volt az egyik termék, amit ajándékba vásároltam, de akkor még nem voltak külön becsomagolva a fürdősütik, így sajnos a kis mézi arról leesett. Szerencsére vissza tudtam rá tenni, így teljes értékű ajándék tudott maradni, de a Rudolf fürdősütinél is tapasztaltam, hogy csomagolás híján sajnos hajlamos letörni a szarva vagy a füle. Ezért most nagyon pozitív csalódás ért, amikor ezeket a termékeket is becsomagolva kaptam meg! Szerintem ez nagyon fontos, hiszen ha el is törik, a helyén marad a dísz is, ahogy a képen is látjátok. A plusz csomagolás pedig azért is jó, mert így a termék az illatát hosszabb távon megőrzi, így nem tud elhalványulni mire megkapják a szeretteink, vagy mire mi használni szeretnénk.
Létezik piros és kék csokornyakkendős változatban is, de az illata ettől független. Nagyon finom, mézeskalács illatú, gazdagon hidratáló fürdőtermékről van szó, ami hosszabb idő elteltével olvad fel a fürdővízben. A kakaó- és sheavajnak köszönhetően a száraz bőrrel rendelkezőknek sem szükséges aznap testápolót használni, mert szuper puhává teszi a bőrt. Ezt tartom a Bomb Cosmetics fürdősütik legnagyobb pozitívumának, így ezek között a termékek között imádok keresgélni.
Az édes illatok kedvelőinek, a száraz bőrrel rendelkezőknek is tiszta szívből tudom ajánlani. A karácsonyi, ünnepi hangulat megalapozására vagy éppen az ünnepek után is jól tud esni egy hideg téli napon!
Kiszerelés: 50 gramm,
Ár: 1.090 Ft, a Bomb Cosmetics honlapján itt találjátok.

Ti használtatok már Bomb Cosmetics fürdőtermékeket? Mit gondoltok erről a fürdősütiről?

2 megjegyzés: