2017. január 3., kedd

Goodbye 2016, Hello 2017!

Azt hiszem, túlzás nélkül állíthatom, hogy 2016 nem igazán az én évem volt. Több hullámvölgyet éltem meg, mint szerettem volna. Bár nem vesztettem el senkit, aki közel áll hozzám, és nem értek óriási nagy csapások, azért nekem sem volt egyszerű évem. A hitem, hogy sikerülni fog, amit elterveztem nem ingott meg egy pillanatra sem. Mert, ha valamit igazán szeretnénk elérni, és tényleg teszünk is érte, akkor sikerülni fog. Sok munkát és energiát kell ráfordítani, de az igazán jó dolgok nem jönnek könnyen. Talán ezért is olyan értékesek.
Az, hogy volt egy elképzelés a fejemben, hogy mi hogyan alakul majd 2016-ban, és, hogy nem sikerült ebben az évben, nem jelenti azt, hogy le kell írnom és mást kell csinálnom. Egy másik úton, de el fogom érni a kitűzött célomat, én ebben hiszek. Voltak nehéz napok, amikor még magamat is elhagytam, nem mozogtam és folyton csak enni akartam. Tudom, hogy ezek az unalom tünetei, de rájöttem, hogy nem hagyhatom el magam, igenis talpra kell állni és odatenni magam. Azóta nem voltam magam alatt, igyekszem hasznosan tölteni az időmet és az edzésre is koncentrálok.
Vannak terveim és elképzeléseim az idei évre, amiket szeretnék megvalósítani, bízom benne, hogy a legtöbbet sikerül is még idén meglépnem. 2017 az én évem lesz és igazán jó év lesz! Én ezt mantrázom, és igyekszem eleget is tenni neki. :) Ti se adjátok fel az álmaitokat, a kitűzött célokat, merjetek nagyot álmodni és ne a kifogásokat keressétek!

2 megjegyzés:

  1. Remélem én is, hogy így lesz, boldog új évet!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, neked is boldog új évet kívánok! :)

      Törlés