2017. május 23., kedd

TESZT: Áprilisi Avon újdonságok

Áprilisban ismét tesztelhettem három új terméket az Avon kínálatából, így a mai bejegyzésben meg tudom nektek írni, hogy mely termékeket érdemes nektek is megvásárolni, és melyik az a darab, ami nekem nem nyerte el a tetszésemet. Talán ez az első olyan termék az Avontól, ami nekem nem tetszik, általában jól választok, de most akadt egy termék, ami szerintem nem sikerült jól.
Lássuk, hogy melyik ez!
Little Sequin Dress parfüm
A Little... parfümök új változata egy különleges alkalmakra kifejlesztett illat. A mandarin és a mangó mellett a gardénia és a trópusi virágok is megtalálhatóak ebben az illatkompozícióban. Az alapillatban az érzéki pézsma és az aranyló ámbra bontakozik ki. Az Avon ajánlásával egyetértve én is azt gondolom, hogy inkább alkalmibb illat született, amit igazán a virágos-orientális illatokat kedvelő hölgyeknek tudnék ajánlani.
Kiszerelés: 50 ml,
Ár: májusban 3.099 Ft-ért tudjátok megrendelni, online itt.

Korrektorecset
Szintetikus sörtékkel rendelkezik ez a kis korrektorecset, ami sajnos nekem nem jött be. Mivel a szemkörnyék amúgy is érzékeny terület, így nem igazán esik jól a használata. Bánatomra ugyanis nem egy pihe-puha ecset, hanem egyenesen szúrós érzés használni. És még a korrektor eldolgozásában sem tökéletes társ, így mindig ki kell igazítanom az ujjaimmal is, miután használtam. Sajnálom, hogy nem tudtam megszeretni, de azt hiszem maradok egyelőre a korrektorom kézi felvitelénél. Szerettem volna, ha puhább és nem szúr.
Ár: jelenleg nem elérhető a májusi katalógusban, bár azt mondom, hogy ez esetben nem is baj.
Nutra Effects zuhanyzás közbeni testápoló
Végül, de nem utolsó sorban egy pozitív véleményt is olvashattok tőlem, ami a Nutra Effects zuhányzás közbeni testápolójának jár. Nem meglepő, hiszen eddig mindegyik Nutra Effects termék lenyűgözött, úgy tűnik ez a széria marad töretlenül sikeres, és milyen jól teszi! :) Ha nincs idő, vagy energia fürdés után testápolózni, gyors megoldás lehet ez a zuhanyzás közbeni testápoló. Olykor kondiba is ezt viszem, és szinte biztos, hogy újra fogom vásárolni, amint elfogy. Parabénmentes termék, száraz és nagyon száraz bőrre kifejlesztve.
Kiszerelés: 250 ml,
Ár: májusban 949 Ft-os áron tudjátok megvásárolni, online itt keressétek.

Ti próbáltátok valamelyik Avon újdonságot? Melyik termék a kedvencetek a márkától?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése