2017. május 13., szombat

TESZT: márciusi Avon újdonságok

A márciusi Avon csomagom egy kicsit megcsúszott, így a bejegyzés is csak most tudott elkészülni. A megszokott módon ismét három termékújdonságot mutatok be nektek, amik márciustól kaphatóak az Avon katalógusokban.
Az egyik újdonság a mark. sminkmárka bevezetése volt, ami korábbi termékekből és persze új termékekből áll. Az új mark. termékek közül kettőt választottam, egy alapozó hatású porpúdert, illetve a Spectralash szempillaspirált. Emellett egy új habfürdőt is teszteltem.

1. mark. alapozó hatású porpúder:
Könnyed, por állagú púderről van szó, ami amellett, hogy segít a sminkünk fixálásában, fényvédőt is tartalmaz, így ha az alapozónk nem is, de a púderünk segít majd a káros napsugarak elleni védekezésben. A Nude árnyalatot választottam, ami szerintem a kissé lebarnult bőrömön fog tökéletesen mutatni, bár most is egy árnyalattal sötétebb alapozót használok, és nem üt el tőle, szerintem jól igazodik a bőrömhöz.
5 árnyalat közül választhattok, ha megtetszett nektek is.
Kiszerelés: 6 gramm,
Ár: 1.399 Ft-ért vásárolhatjátok meg májusban, online itt.
2. mark. Spectralash szempillaspirál:
A Spectralash szempillaspirál különlegessége abban rejlik, hogy más spirálokhoz képest, itt hangulatunktól függően tudjuk szabályozni, hogy mennyire szeretnénk drámai hatást elérni. Míg az első és második fokozatok kifejezetten természetes hatásúak, úgy a harmadik fokozat már ad egy kis plusz drámaiságot. Bevallom, nekem ez a kedvencem, a második fokozatot az alsó szempillasorra használom, de a felső rétegre bizony a legerősebb fokozatot szeretem. Még mindig természetes hatású marad, de picit több anyagot vesz fel, így számomra ez a tökéletes választás, hiszen szeretem, ha szépen hosszabbít, elválaszt egy szempillaspirál. Ez inkább elválasztja a pillákat, nem hosszabbítja úgy meg, mint más spirálom. Ennek ellenére szívesen nyúlok érte a napi sminkem elkészítéséhez.
Kiszerelés: 9 ml,
Ár: 1.599 Ft-os áron juthattok hozzá májusban, online itt.

3. Bazsarózsa és gránátalma habfürdő:
Egy kicsit tartottam ettől a habfürdőtől, mert féltem, hogy túlságosan virágos illata lesz. Szerencsére nem így történt, inkább édes illatú, és nagyon kellemes habfürdő, igazi tavaszi választás. Jó nagy habokat tud képezni, ami a fürdés végéig kísér. Használata után a száraz bőrrel rendelkezőknek mindenképp javaslok testápolót használni.
Kiszerelés: 250 ml,
Ár: májusban nem tudjátok megvásárolni, teljes áron 990 Ft-ba kerül.

Próbáltátok/próbálnátok valamelyik terméket az újdonságok közül?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése