2017. június 13., kedd

TESZT: Májusi Avon újdonságok

A májusi Avon katalógusban számos újdonság jelent meg, én azonban rögtön tudtam, hogy mit szeretnék kipróbálni. A választásom két pirosítóra és egy multifunkciós arclemosóra esett.
Lássuk, hogyan teljesítettek!
Többfunkciós arctisztító:
A Nutra Effects termékcsalád eddig kivétel nélkül olyan termékekkel látott el minket, amik nemhogy csalódást nem okoztak, hanem egyenesen a szuper kategóriába sorolhatóak. Ilyen például a nagy kedvencem a mély tápláló testápolójuk, vagy a zuhanyzás közbeni testápoló, de az arckrémekben is erős a Nutra vonal. Leginkább annak köszönhetik a népszerűségüket nálam, hogy parabénmentesek és emellett az áruk, és hatásuk is igencsak meggyőző.
A többfunkciós arctisztító használható arctisztítóként, arcradírként vagy akár arcmaszkként is. Így én is mindhárom funkcióját teszteltem, és kijelenthetem, hogy valóban jól működik. Kellemes illata van, finom szemcséi gyengéden radíroznak. Akár a mindennapi arcápolási rutinban is használhatóak, de alkalmakra is, hiszen fent hagyható az arcon egy vékony réteg, ami így arcmaszk funkciót tud ellátni, és egy kellemes mély tisztító pakolást élvezhetünk. 
Kiszerelés: 150 ml,
Ár: 1.099 Ft-os áron tudjátok megvásárolni júniusban Tanácsadónőn keresztül, vagy online rendelés útján ide kattintva.
mark. arcpirosító:
A négy árnyalatban kapható pirosító a friss, tavaszi virágok színeit hivatott megeleveníteni. A Desert Rose árnyalat egy csillámos, rózsás, természetes hatású darab, míg a Soft Peach annyira apró csillámokat tartalmaz, hogy inkább matt hatásúnak lehet nevezni. Nagyon szép, barack színű pirosító, pont amilyenre vágytam már egy ideje! :) Nagyon elégedett vagyok velük, mert mindkettő szépen pigmentált, és nem is kell nagy munkát belefektetni, hogy szép legyen az arcon.
Kiszerelés: 1,4 gramm,
Ár: 1.399 Ft-ért tudjátok júniusban megrendelni, ide kattintva.

Ti milyen új termékekkel ismerkednétek szívesen az Avonból?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése